ПРАВИЛА УЧАСТІ У ХАКАТОНІ Hack4Retail
1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ
1.1. Хакатон — хакатон “HACK4RETAIL”.
1.2. Організатори — ТОВ "МАККІНЗІ І КОМПАНІЯ УКРАЇНА" та ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»
1.3. Журі — сформована Організаторами команда спеціалістів, які обиратимуть переможців Хакатону серед Учасників шляхом закритого голосування.
1.4. Ментори — сформована Організаторами команда спеціалістів, які консультуватимуть команди Хакатону.
1.5. Офіційний Веб-Сайт — офіційний веб-сайт Хакатону, що знаходиться за посиланням: hack4retail.fozzy.ua
1.6. Платформа проведення он-лайн етапу Хакатона – сторінка Хакатону на онлайн-платформі AnalyticsVidhya для реєстрації та участі в першому етапі Хакатона.
1.7. Учасник — учасник Хакатона.
1.8. Правила — правила участі в хакатоні “HACK4RETAIL”.

2. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
2.1. HACK4RETAIL — конкурс на визначення кращих проєктів / технологічних рішень. Хакатон орієнтований на фахівців, які отримують освіту або працюють у сфері сучасних інформаційних технологій.
2.2. Мета та завдання Хакатону:
2.2.1. пошук нових технологій у сфері програмування та інтернету з можливим подальшим упровадженням у господарській діяльності Організаторів за окремою домовленістю з Учасником (-ами);
2.2.2. виявлення потенційних спеціалістів для рекрутингу;
2.2.3. підвищення іміджу брендів Організаторів як потенційних роботодавців.
2.3. Інформація про Організаторів:
ТОВ "МАККІНЗІ І КОМПАНІЯ УКРАЇНА", юридична адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, д. 19-21 А, 17 поверх, бізнес центр «Леонардо».
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», юридична адреса: 02090, м .Київ, вул. Бутлерова, 1.
Фактична адреса: 02000, м. Київ, проспект Павла Тичини, 1в, ТЦ «Silver Breeze».
2.4. Період проведення Хакатону — з 29 жовтня 2021 року до 14 листопада 2021 року включно.
2.5. Кількість переможців Хакатону та порядок їх визначення зазначені у відповідних розділах цих Правил.
2.6. Інформація про Хакатон, а також про будь-які зміни умов Хакатону розміщується на Офіційному Веб-Сайті.

3. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКІВ ХАКАТОНУ
3.1. Учасником може бути будь-яка фізична особа, яка досягла 18 (вісімнадцяти) років, або фізична особа-підприємець.

4. ПОРЯДОК УЧАСТІ У ХАКАТОНІ
4.1. Фізична особа вважається Учасником після успішного проходження реєстрації для участі в Хакатоні на платформі проведення он-лайн етапу Хакатона, адреса якої буде вказана на Офіційному Веб-Сайті, до 16:00 29 жовтня 2021 року включно та отримання електронного листа з підтвердженням від будь-кого з Організаторів на вказану під час реєстрації електронну пошту.
4.2. Учасники мають право брати участь в Хакатоні зі своїми командами, але при цьому кожен член команди повинен бути зареєстрований як Учасник.
4.3. Кількість Учасників у одній команді обмежена — не більше 4 (чотирьох).
4.4. Участь у Хакатоні є безкоштовною.
4.5. Один Учасник має право презентувати на розгляд Журі тільки однин проєкт / технологічне рішення під час проведення другого етапа Хакатона.
4.6. Реєстрація осіб як Учасників на платформі проведення он-лайн етапу Хакатона закінчується о 16:00 29 жовтня 2021 року.
4.7. Реєстрація осіб як Учасників, що прибули до місця проведення другого етапу Хакатона, відбувається з 9:30 по 11:00 13 листопада 2021 року. Другий етап Хакатона буде проведено в м. Києві, точна адреса місця проведення другого етапу Хакатона буде повідомлена Учасникам другого етапу шляхом відправлення електронного листа на вказану під час реєстрації електронну пошту.
4.8. Команда допускається до участі в офлайн етапі Хакатона за наявності більшості членів команди на локації. Якщо будь-хто із зареєстрованих членів команди відсутній на локації, заміна учасника не допускається.
4.9. Другий етап Хакатона проводиться у офлайн-форматі. Випадки, коли Учасник із поважних причин не може бути присутній на локації, можуть розглядатися індивідуально на розсуд Організаторів.
4.10. Одна особа може зареєструватися для участі в Хакатоні тільки один раз. Заборонена множинна реєстрація акаунтів (облікових записів користувача) одним Учасником і використання чужих (включаючи раніше зареєстрованих) акаунтів. Учасник запевняє і гарантує достовірність і точність усіх наданих ним Організаторам даних. Якщо при виявленні на будь-якому етапі проведення Хакатона (в т. ч. при видачі призів переможцям) факту зазначення недостовірних даних або використання Учасником акаунтів, що належать іншим особам, Організатори мають право анулювати реєстрацію Учасника (видалити акаунт) та відмовити такому Учаснику у видачі подарунків та/або винагороди.
4.11 Всі учасники самостійно оплачують всі витрати, понесені ними у зв’язку з участю у Хакатоні.

5. ВИМОГИ ДО ІДЕЙ / ПРОЄКТІВ / ТЕХНОЛОГІЧНИХ РІШЕНЬ
5.1. Проєкти / технологічні рішення, які Учасники презентуватимуть на розгляд Журі, мають відповідати таким критеріям:
5.1.1. оригінальність;
5.1.2. новизна
5.1.3. належність авторських прав учаснику та /або команді учасників
5.1.4. потенціал використання та подальшого розвитку проєкту в діяльності Замовника.
5.2. Організатори на власний розсуд мають право дискваліфікувати проєкти / технологічні рішення у випадку невідповідності критеріям, вказаним у пункті 5.1. цих Правил. Також Організатори мають право не допускати до участі у Хакатоні проєкти / технологічні рішення, які суперечать загальноприйнятим моральним і культурним цінностям, містять контент сексуального, порнографічного характеру, розпалюють міжрасову, міжнаціональну, міжрелігійну або іншу ворожнечу, суперечать чинному законодавству України тощо.
5.3. Організатори залишають за собою право в будь-який момент виключити з участі в Хакатоні матеріали, щодо яких Організаторами Хакатона були отримані претензії від третіх осіб про порушення їх авторських і / або інших прав. Організатори мають право виключити такі матеріали з участі в Хакатоні без попереднього повідомлення Учасника Хакатона та перевірки достовірності отриманих даних про порушення авторських і / або інших прав третіх осіб. У разі якщо будь-яке рішення завдання, представлене в ході участь в Хакатоні порушує права третіх осіб, Учасник зобов'язується за свій рахунок врегулювати всі претензії таких третіх осіб, пред'явлені до Організаторів. Учасник зобов'язується відшкодувати Організаторам всі пов'язані з таким порушенням або ймовірним порушенням збитки і витрати, які довелося понести Організаторам, а також звільнити Організаторів від будь-яких претензій, судових і позасудових, пов'язаних із зазначеним порушенням.

6. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ХАКАТОНУ
6.1. Хакатон проводиться у такі етапи:
6.1.1. Перший етап: відбірковий онлайн етап, за результами якого визначаються учасники другого етапу Хакатона.
6.1.2. Другий етап: офлайн - розробка в командах за підтримки Менторів проєкту/ технологічного рішення, а також визначення переможців Хакатону.
6.2. Місце проведення Хакатону:
6.2.1. Перший етап Хакатона проводиться онлайн на платформі AnalyticsVidhya.
6.2.2. Другий етап проводиться офлайн в м. Києві за адресою, яка буде повідомлена Організаторами фіналістам Хакатона в індивідуальному порядку.

7. ПЕРШИЙ ЕТАП ХАКАТОНУ
7.1. Перший етап Хакатону починається 29 жовтня 2021 на платформі Analytics Vidhya. Перший етап розпочинається о 19:00 29 жовтня 2021 року і триває до 19:00 31 жовтня 2021.
7.2. 29 жовтня 2021 о 19:00 на платформі проведення он-лайн етапу Хакатона для зареєстрованих учасників відкривається опис завдання для першого етапу та додаткова інформація для роботи над завданням.
7.3. 30 жовтня з 10:00 до 17:00 та 31 жовтня з 10:00 до 17:00 відбуваються онлайн консультації команд з менторами проекту.
7.4. До 19:00 31 жовтня 2021 року усі команди Учасників мають можливість завантажувати свої технологічні рішення та їх оновлені версії декілька разів на платформі проведення он-лайн етапу Хакатона, та бачити попередні результати своєї команди на онлайн лідер-борді всіх учасників. О 19:00 можливість завантаження технічних рішень припиняється.
7.5. Оцінка технологічних рішень, наданих командами учасників, відбувається автоматично на платформі проведення он-лайн етапу Хакатона. На основі оцінки платформи Analytics Vidhya формується фінальний онлайн лідер-борд з результатами всіх команд.
7.6. Рейтинг команд, які стали переможцями першого етапу за результатами оцінки наданих технологічних рішень, публікається на платформі проведення он-лайн етапу Хакатона до 08:00 1 листопада 2021 року.
7.7. З 1 по 3 листопада 2021 року відбувається перевірка наданих командами технологічних рішень на належність авторських прав учаснику та /або команді учасників представниками платформи Analytics Vidhya та Організаторів Хакатона.
7.8. 20 команд з найкращими результатами оцінки наданих технологічних рішень та за умови підтвердження належності авторських прав учаснику та /або команді учасників переходять до другого етапу Хакатона.

8. ДРУГИЙ (ФІНАЛЬНИЙ) ЕТАП ХАКАТОНУ
8.1. Другий (фінальний) етап Хакатона проводиться в офлайн форматі у формі пітчингу проєктів / технологічних рішень. Другий етап розпочинається о 10:00 13 листопада 2021 року і триває до 19:00 14 листопада 2021.
8.2. 13 листопада 2021 о 10:00 відбувається офіційне відкриття другого етапу Хакатона та оголошення завдання, командам надаються матеріали та додаткова інформація для роботи над завданням.
8.3. 13 листопада з 11:00 до 17:00 та 14 листопада з 10:00 до 12:00 відбуваються консультації команд з менторами проекту.
8.4. Для підготовки свого проєкту/ технологічного рішення для пітчингу Учасник має підготувати її презентацію тривалістю 3 (три) хвилини, яка буде відповідати критеріям, зазначеними в гайдлайні від Організаторів.
8.5. Після презентації свого проєкту / технологічного рішення на пітчингу Учасник має бути готовий відповідати на запитання Журі.
8.6. Журі розглядають надані версії прототипів проєктів / технологічних рішень згідно критеріїв оцінювання, вказаних в гайдлайні.
8.7. За результатами презентацій проєктів /технологічних рішень фіналістів, Журі на власний розсуд шляхом проведення закритого голосування визначать переможців Хакатону, чиї фінальні роботи найбільше відповідають критеріям оцінювання, вказаним в гайдлайні.

9. ПОРЯДОК ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦІВ
9.1. Журі визначають команди переможців Хакатону шляхом закритого голосування після фінальної презентації проєктів / технологічних рішень командами Учасників на другому етапі Хакатону.
9.2. Імена переможців Хакатону будуть оголошені 14 листопада 2021 року о 19:30.
9.3. Рішення Журі перегляду, оскарженню або роз’ясненню не підлягають.
9.4. Переможці Хакатону отримують грошові винагороди від Організаторів.

10. ЦІННІ ПОДАРУНКИ
10.1. Загальний призовий фонд для переможців другого етапу Хакатона складає 15 000 (п’ятнадцять тисяч) доларів США.Грошові винагороди виплачуються в гривневому еквіваленті згідно курсу НБУ на день оплати. Організатори залишають за собою право розподілити призовий фонд поміж учасниками/командами учасників Хакатона за результатами голосування Журі.
10.2. Організатори перераховують кожному учаснику команд-переможців другого етапу Хакатона його частку грошової винагороди в гривневому еквіваленті згідно курсу НБУ на дату проведення банківської операції протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання реквізитів його власного банківського рахунку або банківських реквізитів ФОП від Учасника. Грошова винагорода розподіляється рівномірно між всіма учасниками команд-переможців рівномірно.
10.3. Податки за отримання грошової винагороди за команди переможців Хакатону сплачують Організатори.
10.4. Грошові винагороди розподіляються між учасниками команд переможців Хакатона рівномірно між усіма учасниками. Організатори не несуть відповідальності в разі виникнення спорів між учасниками команди.
10.5. Всі учасники Другого Етапу Хакатону отримують заохочувальні подарунки від Організаторів.

11. ПРАВО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
Організатори підтверджують та гарантують, що права інтелектуальної власності на створені Учасниками матеріали в результаті їх участі у Хакатоні належатимуть лише Учасникам.

12. ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ
12.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник надає Організаторам Хакатону свою згоду на обробку наданих під час реєстрації та/або згодом при проведенні Хакатону персональних даних, зокрема прізвища, імені, по батькові, місця роботи або навчання, посади, номера засобів зв’язку та адреси електронної пошти, для цілей організації і проведення Хакатону, зокрема для передачі персональних даних Організаторам Хакатону та афілійованим з ними особам, а також, у разі обрання Учасника переможцем Хакатону, — публікації його прізвища, імені та по батькові, інших наданих Учасником даних на Офіційному Веб-Сайті.
12.2. Суб’єкти персональних даних користуються правами, передбаченими статтею 8 Закону України “Про захист персональних даних” від 1 червня 2010 року.
12.3. Реєструючись для участі у Хакатоні, Учасник надає згоду на фото- та відеозйомку за його участі та подальшу публікацію цих матеріалів у інтернеті. Хакатон є публічним заходом, тому якщо Учасник не хоче бути присутнім на візуальних матеріалах, він мусить заздалегідь попередити про це Організаторів. Організатори у цьому разі мають право на свій розсуд відмовити Учаснику в участі у Хакатоні.

13. ЗАКОНОДАВСТВО ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
Усі спори, пов’язані з Хакатоном вирішуються шляхом переговорів між Організаторами та Учасником та регулюються законодавством України. Усі Учасники визнають виключну підсудність усіх спорів, пов’язаних з Хакатоном, судам України.

14. ІНШІ УМОВИ
14.1. Під час реєстрації для участі в Хакатоні, Учасник погоджується з умовами цих Правил та зобов’язується виконувати їх. Невиконання умов цих Правил є підставою для дискваліфікації Учасника на будь-якому етапі проведення Хакатону
14.2. Організатори можуть на свій розсуд вносити будь-які зміни та/або доповнення у ці Правила у порядку, встановленому законодавством України.
14.3. Ці Правила так само, як і зміни до них, набирають чинності з моменту їх розміщення на Офіційному Сайті, зазначеному у пункті 2.6. цих Правил.
14.4. Порядок здійснення інших процедур, що не встановлений цими Правилами, встановлюється іншими локальними документами Організаторів, або шляхом прийняття оперативних рішень у ході проведення Хакатону з урахуванням принципів доцільності, справедливості та розумності.
14.5. Організатори не несуть відповідальності у разі настання форс-мажорних обставин, таких як стихійні лиха, пожежа, повінь, воєнні дії будь-якого характеру, громадські заворушення, суттєві зміни у законодавстві, інші непідвладні волі Організаторів обставини.
14.6. У разі визнання будь-якого положення цих Правил недійсним всі інші положення залишаються в силі.


15. КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ
15.1. Офіційний Веб-Сайт: hack4retail.fozzy.ua
15.2. Загальні запити надсилайте на: hack4retail@gmail.com